Sudut Khidmat Pengisian Jawatan Kosong

Sila Klik di link berikut untuk kemaskini Jawatan Kosong yang perlu diisi di Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP)

http://www.mppp.gov.my/web/guest/jawatan_kosong

Portal ADUAN RASMI Kerajaan Negeri Pulau Pinang (ePintas)

Sila layari di link berikut untuk Sebarang Aduan mengenai perkhidmatan di negeri Pulau Pinang . Klik di [SINI]


Media Terkini Pakatan Rakyat [klik pada logo untuk terus ke laman web]


Saya mengenali Anwar Ibrahim sejak 25 tahun yang lalu. Ketika itu Anwar adalah presiden Abim.

Apabila Anwar menyertai kerajaan, hubungan kami masih akrab. Setelah Anwar difitnah dan dipenjarakan, saya sering mendoakan agar beliau tabah dan tidak mengalah. Sekarang beliau adalah harapan kepada rakyat yang mencintai keadilan dan kemanan sejagat.

Saya minta tuan-tuan dan puan-puan agar bersama-sama Anwar Ibrahim untuk mengangkat martabat kemanusian yang meletakkan keadilan dan prinsip Islam sebagai asas perjuangan.”

- Prof. Dr. Yusuf Al-Qaradawi , 19 Disember 2009


Kami Arus Perjuangan ~ lagu rasmi KeADILan

Memori Reformasi ~ blogger SharpShooter..

selamatkan malaysia...

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

keADILan Untuk Semua...

keADILan Untuk Semua...

Mar 13, 2010

SAPP Bergabung Dengan PR Untuk Tumbangkan BN

KUALA LUMPUR : Parti Progresif Sabah (SAPP) bekerjasama dengan pembangkang Pakatan Rakyat (PR) di Parlimen adalah untuk menumbangkan pentadbiran Barisan Nasional yang ada ketika ini.

"Pendirian kami kekal bahawa kami keluar dari kerajaan BN pada 2008 kerana kami hilang kepercayaan terhadap BN dalam menyelesaikan masalah sabah yang semakin hari semakin buruk," kata presidennya, Datuk Yong Teck Lee yang dipetik media.

Menurut beliau, sebarang pembohongan oleh beberapa orang ahli politik di Kota Kinabalu, Sipitang dan Sandakan dan di Internet dalam beberapa hari ini kononnya Sapp sedang kembali kepada BN adalah percubaan terdesak untuk melemahkan perjuangaan Sapp untuk Sabah.

Beliau sebelum itu menolak komen Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali yang menjangkakan bahawa dua wakil rakyat Sapp itu berada di dalam 'blok bebas'.

Beliau menegaskan parti Progresif Sabah (SAPP), yang keluar daripada BN dua tahun lalu tidak akan menyertai 'blok bebas' oleh anggota-anggota Parlimen yang meninggalkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) baru-baru ini.

"Dua Ahli Parlimen (MP) Sapp, Sapp, Datuk Eric Majimbun dan Datuk Dr Chua Soon Bui bukan individu bebas.

"Mereka dari Sapp mewakili kepentingan Sabah. Bagaimanapun, Sapp akan menyertai badan-badan bukan BN yang memperjuangkan kepentingan Sabah.

"Atas dasar ini, dua MP Sapp adalah sebahagian daripada Kaukus Parlimen mengenai petroleum diketuai oleh Tengku Razaleigh Hamzah kerana ini menyentuh kepentingan Sabah secara langsung," katanya dalam satu kenyataan di media di sini.

- Era Pakatan


" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

4 comments:

yanmaneee said...

supreme t shirt
golden goose
golden goose outlet
goyard
moncler
yeezy shoes
supreme clothing
goyard handbags
golden goose sneakers
yeezy

mcneawe said...

look what i found Prada Dolabuy click to find out more Learn More Here read the article website here

Unknown said...

replica bags us go now c8h48p5x59 replica bags in delhi joy replica bags review replica gucci g2v59f9p05 replica bags reddit web link o8x41c3o73 fake louis vuitton replica bags philippines greenhills b6a88k0g08

stilee said...

replica bags high quality this post q8a32x3r07 replica bags cheap helpful hints b9h57f7o65 fake louis vuitton replica bags in delhi t3a97w6g58 why not try here g0k48u4f46 replica designer bags wholesale replica bags vancouver

Related Posts with Thumbnails