Sudut Khidmat Pengisian Jawatan Kosong

Sila Klik di link berikut untuk kemaskini Jawatan Kosong yang perlu diisi di Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP)

http://www.mppp.gov.my/web/guest/jawatan_kosong

Portal ADUAN RASMI Kerajaan Negeri Pulau Pinang (ePintas)

Sila layari di link berikut untuk Sebarang Aduan mengenai perkhidmatan di negeri Pulau Pinang . Klik di [SINI]


Media Terkini Pakatan Rakyat [klik pada logo untuk terus ke laman web]


Saya mengenali Anwar Ibrahim sejak 25 tahun yang lalu. Ketika itu Anwar adalah presiden Abim.

Apabila Anwar menyertai kerajaan, hubungan kami masih akrab. Setelah Anwar difitnah dan dipenjarakan, saya sering mendoakan agar beliau tabah dan tidak mengalah. Sekarang beliau adalah harapan kepada rakyat yang mencintai keadilan dan kemanan sejagat.

Saya minta tuan-tuan dan puan-puan agar bersama-sama Anwar Ibrahim untuk mengangkat martabat kemanusian yang meletakkan keadilan dan prinsip Islam sebagai asas perjuangan.”

- Prof. Dr. Yusuf Al-Qaradawi , 19 Disember 2009


Kami Arus Perjuangan ~ lagu rasmi KeADILan

Memori Reformasi ~ blogger SharpShooter..

selamatkan malaysia...

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

keADILan Untuk Semua...

keADILan Untuk Semua...

Dec 3, 2008

Terima Kasih Semua...



















Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Sdr/Sdri Exco AMK, Ketua / Setiausaha AMK Negeri , Ketua AMK / Setiausaha AMK Bahagian , warga Sekretariat Kongres Nasional Tahunan AMK 2008 ,Skuad AMK serta seluruh anggota Angkatan Muda KeADILan:

Pertamanya saya ingin mengucapkan terima kasih di atas pengorbanan serta komitmen sdr/sdri dalam menjayakan Kongres Nasional Tahunan Angkatan Muda Keadilan 2008 pada 28hb November yang lalu. Saya juga mohon kemaafan diatas segala kelemahan pengurusan serta perjalanan kongres sepertimana yang sdr/sdri harapkan.Saya mengambil tanggungjawab penuh diatas segala ketidakselesaan ini.

Bagi saya kehadiran perwakilan serta pemerhati sekitar 1400 orang merupakan kejayaan besar organisasi ini.Tahniah sekali lagi diatas komitmen anda serta tahniah juga kepada SELURUH ANGGOTA AMK SELANGOR & WILAYAH dalam melipatgandakan usaha kesedaran tinggi anggota AMK untuk hadir serta meraikan kongres tersebut.

Ini adalah kejayaan seluruh anggota AMK, ini bukan kejayaan Sdr Shamsul Iskandar atau Sdr Faris Musa. Ini adalah kejayaan diatas kesedaran serta ketabahan seluruh anggota AMK dalam menafikan segala pandangan negatif yang melihat AMK itu lemah dan tidak bermaya. Walaupun kita tidak diperuntukan dengan peruntukan yang besar seperti Kongres Nasional Tahunan, tetapi sdr berjaya membuktikan bahawa kita masih lagi punya maruah serta harga diri. Ia sekaligus membuktikan bahawa kita masih lagi releven…..

Akhirnya saya menyeru sdr/sdri anggota AMK supaya melipatgandakan muafakat, tingkatkan kerja , patuh pada pimpinan serta jangan sekali memberi ruang kepada meraka yang cuba mengkianati Organisasi ini…..


Sekian Terima kasih


Zulfikar Ali Ariffin
Setiausaha
Angkatan Muda Keadilan Malaysia


Biro Penerangan
Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat

1 comment:

noke said...

Homepagevisit the website great post to readthis content Sourcelook at this website

Related Posts with Thumbnails