Sudut Khidmat Pengisian Jawatan Kosong

Sila Klik di link berikut untuk kemaskini Jawatan Kosong yang perlu diisi di Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP)

http://www.mppp.gov.my/web/guest/jawatan_kosong

Portal ADUAN RASMI Kerajaan Negeri Pulau Pinang (ePintas)

Sila layari di link berikut untuk Sebarang Aduan mengenai perkhidmatan di negeri Pulau Pinang . Klik di [SINI]


Media Terkini Pakatan Rakyat [klik pada logo untuk terus ke laman web]


Saya mengenali Anwar Ibrahim sejak 25 tahun yang lalu. Ketika itu Anwar adalah presiden Abim.

Apabila Anwar menyertai kerajaan, hubungan kami masih akrab. Setelah Anwar difitnah dan dipenjarakan, saya sering mendoakan agar beliau tabah dan tidak mengalah. Sekarang beliau adalah harapan kepada rakyat yang mencintai keadilan dan kemanan sejagat.

Saya minta tuan-tuan dan puan-puan agar bersama-sama Anwar Ibrahim untuk mengangkat martabat kemanusian yang meletakkan keadilan dan prinsip Islam sebagai asas perjuangan.”

- Prof. Dr. Yusuf Al-Qaradawi , 19 Disember 2009


Kami Arus Perjuangan ~ lagu rasmi KeADILan

Memori Reformasi ~ blogger SharpShooter..

selamatkan malaysia...

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

keADILan Untuk Semua...

keADILan Untuk Semua...

Jan 14, 2010

Kenyataan Media Ketua Angkatan Muda KeADILan Pulau Pinang

Angkatan Muda KEADILAN Pulau Pinang (AMKPP)
KENYATAAN MEDIA

10 Januari 2010
Isu : Jeff Ooi memperkecilkan keupayaan Ahli Majlis yang dilantik PKR

Dalam satu kenyataan yang telah disiarkan oleh The Star pada 8Hb Jan. yang lalu. Jeff Ooi telah menafikan dan memperkecilkan kebolehan dan kemampuan dalam menjalankan tugas bekas Ahli Majlis MPPP dari PKR iaitu Tuan Haji Razali dan Saudara Bakhtiar dengan mengatakan mereka tidak dapat menjalankan tugas yang diamanahkan kepada mereka dengan baik oleh kerana itu tempoh perkhidmatan mereka tidak disambung atau ditamatkan. Beliau berasa bangga dengan keputusan PKR tersebut kerana baginya mereka ini umpama duri dalam daging Pakatan Rakyat Pulau Pinang.


1. Disini Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang menyelar kenyataan yang dikeluarkan oleh Saudara Jeff Ooi yang juga merupakan Ketua Staff Pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang kerana telah memperkecilkan prestasi kedua-dua bekas Ahli Majlis tersebut.

2. Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang juga merasakan adalah sesuatu yang tidak wajar bagi seorang Ketua Staff Pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang mengeluarkan pendapat yang kurang proffesional dan lebih mencerminkan permusuhan peribadi antara mereka.

3. Kenyataan dangkal dan bodoh yang telah dikeluarkan oleh beliau tersebut boleh mencalarkan nama baik Ketua Menteri Pulau Pinang sendiri, yang sekarang ini amat dihormati oleh pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat dan juga Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang sendiri. Ini kerana Jeff Ooi adalah seorang pegawai yang bertugas di Pejabat Ketua Menteri . Kenyataan dari beliau itu mungkin disalah tafsirkan sebagai pendapat Ketua Menteri sendiri dan ini akan mengundang persepsi yang buruk terhadap Ketua Menteri.

4. Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang memberi amaran keras kepada beliau agar jangan mencampuri urusan lantikan daripada pihak Parti Keadilan Rakyat Pulau Pinang, tambahan pula kedua-dua bekas Ahli Majlis tersebut telah diakui oleh Parti sebagai pegawai yang komited dalam menjalankan tugas dan menunjukkan prestasi yang amat baik. Sebab perkhidmatan mereka tidak disambung adalah bagi menghormati permintaan mereka sendiri yang mahu berundur untuk memberikan penumpuan terhadap Parti dan Kerjaya mereka.

5. Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang menasihati Saudara Jeff Ooi supaya berhenti mengeluarkan kenyataan-kenyataan yang boleh mengeruhkan hubungan dan mengundang persepsi negatif dari kalangan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang.

6. Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang juga ingin menasihati Saudara Jeff Ooi agar jangan mencampuri hal-hal dalaman parti-parti lain yang membentuk Pakatan Rakyat dan hormatilah sebarang keputusan yang telah dibuat oleh mereka.

Rakyat Pulau Pinang umumnya telah sedia maklum tentang isu lama yang telah dibangkitkan oleh Saudara Jeff Ooi yang telah menguris perasaan umat Islam dan NGO-NGO belum lagi dapat diselesaikan, sekarang tanpa mengetahui hakikat sebenar beliau telah mengeluarkan kenyataan yang menyinggung perasaan Ahli-ahli Parti Keadilan Rakyat Pulau Pinang pula.


Amir Bin Haji Ghazali
Ketua Angkatan Muda KEADILAN
Pulau Pinang.


--
Lawatilah blog kami & rakan-rakan bloggers Pakatan Rakyat di :-

http://keadilanbayanbaru.blogspot.com/

http://amkbayanbaru.blogspot.com/

http://unit-ehsan-penang.blogspot.com/

http://n37batumaung.blogspot.com/

http://kerissilau.blogspot.com/

http://n12adunpenanti.blogspot.com/

http://kerani-opis.blogspot.com/

http://zulmamakpng.blogspot.com/

" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "
Related Posts with Thumbnails