Sudut Khidmat Pengisian Jawatan Kosong

Sila Klik di link berikut untuk kemaskini Jawatan Kosong yang perlu diisi di Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP)

http://www.mppp.gov.my/web/guest/jawatan_kosong

Portal ADUAN RASMI Kerajaan Negeri Pulau Pinang (ePintas)

Sila layari di link berikut untuk Sebarang Aduan mengenai perkhidmatan di negeri Pulau Pinang . Klik di [SINI]


Media Terkini Pakatan Rakyat [klik pada logo untuk terus ke laman web]


Saya mengenali Anwar Ibrahim sejak 25 tahun yang lalu. Ketika itu Anwar adalah presiden Abim.

Apabila Anwar menyertai kerajaan, hubungan kami masih akrab. Setelah Anwar difitnah dan dipenjarakan, saya sering mendoakan agar beliau tabah dan tidak mengalah. Sekarang beliau adalah harapan kepada rakyat yang mencintai keadilan dan kemanan sejagat.

Saya minta tuan-tuan dan puan-puan agar bersama-sama Anwar Ibrahim untuk mengangkat martabat kemanusian yang meletakkan keadilan dan prinsip Islam sebagai asas perjuangan.”

- Prof. Dr. Yusuf Al-Qaradawi , 19 Disember 2009


Kami Arus Perjuangan ~ lagu rasmi KeADILan

Memori Reformasi ~ blogger SharpShooter..

selamatkan malaysia...

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

keADILan Untuk Semua...

keADILan Untuk Semua...

Mar 29, 2009

Nizar : Pilihan Raya Kecil kali ini Istimewa.. ~ malaysiakini

SIMPANG, 28 Mac (SK) : Calon Pakatan Rakyat, Mohammad Nizar Jamaluddin menyeru supaya rakyat Bukit Gantang meluahkan perasaan melalui peti undi pada 7 April ini.

"Pilihan raya di Bukit Gantang pada kali ini agak 'special' berbanding pilihan raya di Permatang Pauh kerana rakyat di Bukit Gantang masih segar dengan rampasan kuasa yang dilakukan oleh Barisan Nasional pada 5 Februari lalu, ianya merupakan satu insiden yang besar sekaligus dapat mengubah landskap Bukit Gantang dan seluruh negeri Perak amnya," kata beliau.

Tragedi yang memberi kesan kepada seluruh rakyat Malaysia ini merupakan satu kebangkitan oleh rakyat Malaysia khususnya rakyat Bukit Gantang yang dahagakan keadilan dimana ianya dapat diterjemahkan melalui peti undi.

Menurut beliau lagi, selama 50 tahun BN memerintah negara ini, mereka telah banyak menyalahgunakan kuasa yang telah diberikan oleh rakyat.

Justeru, beliau menyeru supaya rakyat Bukit Gantang bertungkus lumus untuk membantu Pakatan Rakyat dalam pilihan raya ini dengan cara keluar mengundi pada 7 April nanti sebagai satu tanggungjawab dan amanah besar bagi penduduk Bukit Gantang.

Beliau mengakhiri ucapan beliau dengan merasmikan tapak Ekspo Rakyat di Dataran Nik Aziz, Jalan Kuala Kangsar-Simpang semalam.

Pelbagai jualan terdapat di Expo ini. Orang ramai dijemput datang beramai-ramai bagi membantu usahawan-usahawan kecil ini.

--
Lawatilah blog kami & rakan2 reformasi di..

http://keadilanbayanbaru.blogspot.com/

http://bloghijat.blogspot.com/

http://unit-ehsan-penang.blogspot.com/

http://zulmamakpng.blogspot.com/

http://kerani-opis.blogspot.com/

http://malaysiabiz-aloha.blogspot.com/

http://007malaya.blogspot.com/

http://chetokun.blogspot.com/


" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

3 comments:

Anonymous said...

Dizaman Rasulullah SAW mula berdakwah menentang Jahiliyyah Mekah dulupun .... puak2 parti penguasa Mekah Jahiliyyah juga bersatu menggempur Rasulullah & pengikut2nya ....sehingga terpaksa makan daun2 kering, merengkuk dalam tahanan, didera oleh penguasa2 Mekah, dihina, dikeji oleh mulut2 para pendokong jahiliyyah,..

Kempen2 burukkan Islam dan anti-Islam amat ketara dan menderitakan para pejuang Islam semasa itu. Kekuatan & keangkuhan Abu Jahal dan partinya amat digeruni dan dominan sekali.

Untuk PRK Bkt Gantang, Sdr Nizar pejuang Islam yang menentang UMNO sekular, UMNO assobiyyah, UMNO jahiliyyah ...untuk tegakkan Hak Allah, Hak Rasulullah, Hak Islam, Hak Fitrah Insaniah yang syumul & sejagat ... untuk Ummah (- merangkumi hak asasi bangsa2 tak kira Melayu, Cina, India, Iban, Kadazan, Arab, Pakistan, Eropah, Afrika dlll) ....melangkau batas fikrah asobiyyah sempit UMNO!!!

Wahai umat Melayu yang beriman lagi soleh, janganlah sampai kita bersekongkol dengan UMNO asobiyah sekular jahiliyyah ini yang menyesatkan ummat ini kelembah kehinaan didunia dan penderitaan abadi diakhirat!!!

Prof. Era Pasca said...

salam writer,
nak minta pendapat anda…
Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin yang meminta agar rakyat tidak menjadikan tiga pilihan raya kecil pada 7 April ini sebagai satu “pungutan suara”
mohyidin bodoh? mohyidin kate PRK 3tpt bukan pungutan suara rakyat..
abis pungutan duit poket die?
fakta telah beritahu..
link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/pilihan-raya-malaysia-bijaknya-yab-ds.html

Prof. Era Pasca said...

salam writer,
nak minta pendapat anda…
Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin yang meminta agar rakyat tidak menjadikan tiga pilihan raya kecil pada 7 April ini sebagai satu “pungutan suara”
mohyidin bodoh? mohyidin kate PRK 3tpt bukan pungutan suara rakyat..
abis pungutan duit poket die?
fakta telah beritahu..
link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/pilihan-raya-malaysia-bijaknya-yab-ds.html

Related Posts with Thumbnails