Sudut Khidmat Pengisian Jawatan Kosong

Sila Klik di link berikut untuk kemaskini Jawatan Kosong yang perlu diisi di Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP)

http://www.mppp.gov.my/web/guest/jawatan_kosong

Portal ADUAN RASMI Kerajaan Negeri Pulau Pinang (ePintas)

Sila layari di link berikut untuk Sebarang Aduan mengenai perkhidmatan di negeri Pulau Pinang . Klik di [SINI]


Media Terkini Pakatan Rakyat [klik pada logo untuk terus ke laman web]


Saya mengenali Anwar Ibrahim sejak 25 tahun yang lalu. Ketika itu Anwar adalah presiden Abim.

Apabila Anwar menyertai kerajaan, hubungan kami masih akrab. Setelah Anwar difitnah dan dipenjarakan, saya sering mendoakan agar beliau tabah dan tidak mengalah. Sekarang beliau adalah harapan kepada rakyat yang mencintai keadilan dan kemanan sejagat.

Saya minta tuan-tuan dan puan-puan agar bersama-sama Anwar Ibrahim untuk mengangkat martabat kemanusian yang meletakkan keadilan dan prinsip Islam sebagai asas perjuangan.”

- Prof. Dr. Yusuf Al-Qaradawi , 19 Disember 2009


Kami Arus Perjuangan ~ lagu rasmi KeADILan

Memori Reformasi ~ blogger SharpShooter..

selamatkan malaysia...

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

keADILan Untuk Semua...

keADILan Untuk Semua...

Jul 13, 2009

Pengundi Manek Urai Perlu Jadi Penyelamat... ~ malaysiakini


KUALA KRAI: Pengundi Manek Urai disifatkan sebagai penyelamat sekali lagi sekiranya memilih calon PAS dalam pilihan raya kecil 14 Julai ini kata Penasihat DAP Lim Kit Siang.

Kata beliau 31 tahun lalu PAS kalah teruk di Kelantan tetapi Umno tidak berjaya menguburkan PAS di negeri ini kerana masih masih mampu bertahan di dua kerusi di mana salah satunya adalah kerusi Manek Urai.

"Tapi kali ini pengundi Manek Urai akan menjadi penyelamat Rakyat Malaysia, kemenangan calon PAS akan menyampaikan mesej jelas kepada semua dan pilihan raya akan datang bakal berlaku sejarah besar ," kata beliau dalam satu ceramah membantu kempen PAS dekat sini.

Kata beliau terserah kepada pengundi Manek Urai untuk menyampaikan mesej yang bagaimana dengan menyebut: " satu Malaysia sedang menunggu adakah Manek Urai akan menyokong Pakatan Rakyat."

Pakatan Rakyat ketika ini masih mengekalkan rekod mengalahkan Umno dan Barisan Nasional dalam semua pilihan raya kecil di Semenanjung Malaysia selepas pilihan raya umum ke-12.

Selain itu Kit Siang turut menyentuh mengenai angka 11 yang beliau sifatkan sebagai angka keramat Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Najib mengumumkan 11 hadiah kepada rakyat pada jam 11 pagi bertarikh 11 Julai. Ini angka keramat PM baru. Tetapi saya harap pengundi Manek Urai boleh hapuskan angka 11 ini dengan angka 14 (hari membuang undi),' katanya.

Mengulas mengenai janji Najib, tokoh vateran DAP itu mempersoalkan kenapa tidak dalam 11 pekara yan dijanjikan itu tidak termasuk pendekatannya untuk menghapuskan jenayah dan rasuah sedangkan Perdana Menteri ketika mengumumkan enam komitmennya - beliau mahu menyelesaikan masalah itu.

"Dalam perkara ini beliau nampaknya tidak serius. Tidak mungkin selepas 100 hari menjadi PM masih belum jumpa cara mengatasi masalah jenayah dan rasuah ini untuk diumumkan kepada rakyat. Sebenarnya beliau tidak yakin kerana terlalu banyak skandal yang berlaku termasuk selepas beliau mengambil alih pentadbiran," ujar beliau.

sumber : blog SiasahDaily


--
Lawatilah blog kami & rakan-rakan bloggers pro-reformasi di..

http://keadilanbayanbaru.blogspot.com/

http://amkbayanbaru.blogspot.com/

http://unit-ehsan-penang.blogspot.com/

http://kerani-opis.blogspot.com/

http://n37batumaung.blogspot.com/

http://chetokun.blogspot.com/

http://paksupir.blogspot.com/

http://kerissilau.blogspot.com/

http://usopsontoroyo.blogspot.com/

DAN YANG PALING TERKINI... layarilah BLOG ADUN PENANTI di http://n12adunpenanti.blogspot.com/


" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

No comments:

Related Posts with Thumbnails