Sudut Khidmat Pengisian Jawatan Kosong

Sila Klik di link berikut untuk kemaskini Jawatan Kosong yang perlu diisi di Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP)

http://www.mppp.gov.my/web/guest/jawatan_kosong

Portal ADUAN RASMI Kerajaan Negeri Pulau Pinang (ePintas)

Sila layari di link berikut untuk Sebarang Aduan mengenai perkhidmatan di negeri Pulau Pinang . Klik di [SINI]


Media Terkini Pakatan Rakyat [klik pada logo untuk terus ke laman web]


Saya mengenali Anwar Ibrahim sejak 25 tahun yang lalu. Ketika itu Anwar adalah presiden Abim.

Apabila Anwar menyertai kerajaan, hubungan kami masih akrab. Setelah Anwar difitnah dan dipenjarakan, saya sering mendoakan agar beliau tabah dan tidak mengalah. Sekarang beliau adalah harapan kepada rakyat yang mencintai keadilan dan kemanan sejagat.

Saya minta tuan-tuan dan puan-puan agar bersama-sama Anwar Ibrahim untuk mengangkat martabat kemanusian yang meletakkan keadilan dan prinsip Islam sebagai asas perjuangan.”

- Prof. Dr. Yusuf Al-Qaradawi , 19 Disember 2009


Kami Arus Perjuangan ~ lagu rasmi KeADILan

Memori Reformasi ~ blogger SharpShooter..

selamatkan malaysia...

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

keADILan Untuk Semua...

keADILan Untuk Semua...

Oct 27, 2008

Kongres Nasional 2008 & Program Pengerusi JKKK Ke Negeri Selangor..


Salam Reformasi..!!! Salam Perjuangan..!!!


Pada 25hb Oktober, jam 9 malam telah berlangsungnya Mesyuarat Bulanan AJK Bahagian Bayan Baru bertempat di Pusat Khidmat Ahli Parlimen Bayan Baru (berhadapan Hotel Vistana), di Solok Bukit Jambul.


Mesyuarat telah di pengerusikan oleh Timbalan Ketua Bahagian, Sdr. Tan Seng Kiat berikutan Ketua Bahagian, Dato' Zahrain mengalami masalah kesihatan pada saat-saat akhir. Mesyuarat berjalan dengan lancar menyelesaikan masalah berbangkit pada Mesyuarat Agung yang lepas dan melantik 5 Pemerhati dari Bahagian untuk ke Kongres Nasional KeADILan yang telah dijadualkan pada 27,28,29 & 30hb November 2008 di Shah Alam, Selangor.








Pada di penghujung Mesyuarat dalam Lain-lain Hal, Pengerusi Tetap Bahagian Bayan Baru, Sdr. Ismail Bin Ali selaku Pengerusi JKKK Kampung Sungai Nibong Kechil, telah memberitahu semua hadirin Mesyuarat bahawa telah menerima Jemputan dari Pejabat Daerah Dan Tanah Timur Laut sebagai Urusetia dan bagi pihak Kerajaan Negeri sebagai Penganjur, akan di adakan satu Program khusus untuk Pengerusi / AJK JKKK Daerah Barat Daya, Timur Laut dan Seberang Perai Utara (SPU) seperti yang berikut :-

Program Integrasi & Pembangunan Pelapis Masyarakat



Tarikh : 7hb hingga 9hb November 2008.



Tempat : Hotel Empress, Bandar Salak Tinggi, Sepang, Selangor Darul Ehsan.




Diharapkan program seperti ini akan dapat memantapkan lagi Kepimpinan Dalam JKKK semua daerah di negeri Pulau Pinang dan Khidmat kepada masyarakat akan lebih efisyen serta berkesan.


Mesyuarat Bulanan malam itu telah selesai dan di tangguhkan ke bulan hadapan oleh Pengerusi Mesyuarat pada jam 11 malam.

No comments:

Related Posts with Thumbnails