Sudut Khidmat Pengisian Jawatan Kosong

Sila Klik di link berikut untuk kemaskini Jawatan Kosong yang perlu diisi di Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP)

http://www.mppp.gov.my/web/guest/jawatan_kosong

Portal ADUAN RASMI Kerajaan Negeri Pulau Pinang (ePintas)

Sila layari di link berikut untuk Sebarang Aduan mengenai perkhidmatan di negeri Pulau Pinang . Klik di [SINI]


Media Terkini Pakatan Rakyat [klik pada logo untuk terus ke laman web]


Saya mengenali Anwar Ibrahim sejak 25 tahun yang lalu. Ketika itu Anwar adalah presiden Abim.

Apabila Anwar menyertai kerajaan, hubungan kami masih akrab. Setelah Anwar difitnah dan dipenjarakan, saya sering mendoakan agar beliau tabah dan tidak mengalah. Sekarang beliau adalah harapan kepada rakyat yang mencintai keadilan dan kemanan sejagat.

Saya minta tuan-tuan dan puan-puan agar bersama-sama Anwar Ibrahim untuk mengangkat martabat kemanusian yang meletakkan keadilan dan prinsip Islam sebagai asas perjuangan.”

- Prof. Dr. Yusuf Al-Qaradawi , 19 Disember 2009


Kami Arus Perjuangan ~ lagu rasmi KeADILan

Memori Reformasi ~ blogger SharpShooter..

selamatkan malaysia...

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

keADILan Untuk Semua...

keADILan Untuk Semua...

Feb 16, 2020

Program Kadun Batu Uban 16 Feb 2020








Pagi tadi MPKK Sungai Dua Bersama Pejabat Adun Batu Uban telah menjalankan program Jom Sihat dan Program Mencegah Kebakaran.

Alhamdulillah sambutan amamt menggalakan terutamanya dari wanita suri rumah.

Program dimulakan dengan senaman Zumba dibawah Pimpinan Tengku Ila, atas permintaan penduduk MPKK akan berusaha untuk mengadakan kelas zumba buat penduduk dikalangan wanita untuk menyertaainya di Dewan MPKK Sungai Dua.

Seterusnya YB Kumaresan Aramugam Adun Batu Uban telah merasmikan program pagi ini yang turut dihadiri Penghulu Kawasan Tn Tajuddin Ramli dan Sdr Aidil Pegawai Khas Ahli Parlimen Bayan Baru.

Tn Fadzil dari Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia Negeri Pulau Pinang bersama anggota telah memberikan taklimat berkenaan cara awal mencegah kebakaran dan seterusnya mengadakan demo untuk memadam kebakaran.

Bagi kanak-kanak MPKK juga telah sediakan pertandingan mewarna mengikut kategori umur 4-6thn & 7-9thn, semua kanak-kanak ini berbakat dan sukar untuk memilih juara.

Ucapan terima kasih kepada Perbadanan Pengurusan Desa Permai Indah - MC , Tabika Kemas Desa Permai Indah, Jarina Maju Mini Market,
Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia Pulau Pinang, Pejabat Adun Batu Uban, Pejabat Parlimen Bayan Baru dan petugas-petugas sukarela yang membantu menjayakan program ini.https://www.facebook.com/149979728942969/posts/572501653357439/?d=n

No comments:

Related Posts with Thumbnails