Sudut Khidmat Pengisian Jawatan Kosong

Sila Klik di link berikut untuk kemaskini Jawatan Kosong yang perlu diisi di Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP)

http://www.mppp.gov.my/web/guest/jawatan_kosong

Portal ADUAN RASMI Kerajaan Negeri Pulau Pinang (ePintas)

Sila layari di link berikut untuk Sebarang Aduan mengenai perkhidmatan di negeri Pulau Pinang . Klik di [SINI]


Media Terkini Pakatan Rakyat [klik pada logo untuk terus ke laman web]


Saya mengenali Anwar Ibrahim sejak 25 tahun yang lalu. Ketika itu Anwar adalah presiden Abim.

Apabila Anwar menyertai kerajaan, hubungan kami masih akrab. Setelah Anwar difitnah dan dipenjarakan, saya sering mendoakan agar beliau tabah dan tidak mengalah. Sekarang beliau adalah harapan kepada rakyat yang mencintai keadilan dan kemanan sejagat.

Saya minta tuan-tuan dan puan-puan agar bersama-sama Anwar Ibrahim untuk mengangkat martabat kemanusian yang meletakkan keadilan dan prinsip Islam sebagai asas perjuangan.”

- Prof. Dr. Yusuf Al-Qaradawi , 19 Disember 2009


Kami Arus Perjuangan ~ lagu rasmi KeADILan

Memori Reformasi ~ blogger SharpShooter..

selamatkan malaysia...

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

Tahniah MaT MonGGoL... 1ApCo

keADILan Untuk Semua...

keADILan Untuk Semua...

Apr 10, 2010

Pakatan Rakyat Lancar Jentera Pilihan Raya P094 Hulu Selangor

PAKATAN Rakyat (PR) nampaknya tidak sabar-sabar lagi untuk menghadapi pilihan raya kecil P094 Hulu Selangor yang akan berlangsung 25 April nanti. Baru sekejap tadi PKR telah melancarkan jentera pilihan rayanya yang dirasmikan oleh Pengerusi PKR Selangor bersama para pemimpin Pas dan DAP.

Majlis itu bertempat di Dewan Komuniti, Kuala Kubu Baru .

Lebih 1,500 hadir pada majlis tersebut. Kebanyakan yang hadir ada para petugas jentera berkenaan dan juga pemerhati dari luar yang sudah mula memberi tumpuan ke Hulu Selangor.

Melihat kepada semangat yang ditunjukkan pada majlis itu seolah-olah Pakatan Rakyat sudah meninggalkan UBN jauh ke belakang. UBN yang akan menurunkan calon dari MIC masih belum muktamad siapakah calon mereka. Antara tiga nama yang disebut, Kamanathan, Mugilan dan Palanivel calon yang tewas dalam pilihan raya lalu.

PKR pula sudah pasti akan menurunkan bekas menteri di Jabatan Perdana Menteri, Zaid Ibrahim. Tidak ada persoalan lagi yang kedengaran mengenai calon PKR, semuanya sepakat menerima Zaid sebagai calon.

Kehadiran Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa dan Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr Mohd Hassan Ali, yang mewakili Pas dan Tan Seng Giaw, Teresa Kok dan mewakil DAP menyerlahkan perpaduan di kalangan Pakatan Rakyat. Selain dari mereka turut hadir pemimpin PKR Selangor, Mohd Azmin Ali, Syed Shahir Syed Mohamud, Teresa Kok, Abdullah Sani dan lain-lain.

Dewan komuniti yang boleh memuatkan 1,500 orang penuh melimpah. Melihat kepada yang hadir termasuk Cina, India dan Melayu yang berkopiah menjelaskan kehadiran itu adalah kombinasi antara ketiga parti Pakatan Rakyat.

Semua pemimpin tertinggi parti turut memberi ucapan sebagai muqadimah dan alu-alu kepada pilihan raya berkenaan. Nasharudin dalam ucapannya, memberi perakuan Pas akan berkerja seperti mana parti itu sendiri yang bertanding bagi memastikan kerusi berkenaan kekal kepada PKR.

Katanya kemenangan di Hulu Selangor adalah penting dan menjadi anak tangga untuk ke Putrajaya. Kerana itu beliau menyeru supaya pilihan raya itu dihadapi dengan serius.

Sementra itu Khalid Ibrahim yang berucap dan melancarkan jentera berkenaan berkata, kemenangan boleh dicapai dengan berkerja kuat. Paling penting katanya petugas parti kena mendekati rakyat.

Sebagai simboliknya beliau telah menyerahkan name tag dan bendera kepada tiga ketua yang mewakili tiga Dun di kawasan parlimen berkenaan.

Dalam pada itu untuk menghadapi pilihan raya berkenaan PKR telah menyediakan 3,000 petugas jentera pilihan raya dan jumlah itu tidak termasuk mereka yang datang membantu secara sukarela samada dari PKR, Pas atau DAP.

Manakala menurut Nasharudin Pas juga sudah bersiap awal dan bersemangat untuk menghadapi pilihan raya berkenaan. Katanya Pas telah menyewa 60 buah rumah untuk para petugas mereka dari seluruh negara turun ke Hulu Selangor.

Esok Pas akan melancarkan jenteranya sendiri untuk membantu memastikan pilihan raya berkenaan dimenangi Pakatan Rakyat. Nasharudin adalah Pengarah bagi pihak Pas dalam pilihan raya berkenaan. Gambar dan laporan seterus menyusul esok. [Hulu Selangor 1:27 am 10/04/10]

- MSO Melayu

--
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

2 comments:

Unknown said...

read this article Ysl replica bags check this link right here now replica bags from china try this Valentino Dolabuy

Anonymous said...

look at this now reference find out anonymous article her explanation

Related Posts with Thumbnails